Terug

Mogelijkheden om een leverancier te beoordelen

Leo Zwaga

Zou het niet een idee zijn om klanten de mogelijkheid te geven om een leverancier te beoordelen (positief en negatief). Dan weten potentiële klanten gelijk wat voor vlees ze in de kuip hebben.

Inmiddels heb ik een paar erg slechte ervaringen en ook een heel goede ervaring die ik best zou willen delen. Verder is mij opgevallen hoe ondoorzichtig de kachelbranche is. Veel tegenstrijdige informatie, als je de informatie al boven water weet te krijgen.

Voor wat betreft mijn beoordelingen:

"Haardenwinkel.nl" laat mij rustig 2 maanden wachten op een rolletje isolatie (wel vooruit betaald natuurlijk - in hun webshop)

"De Kachelspecialist" weigerde mij prijsinformatie te geven over een specifieke kachel die ik na heel wat research had uitgekozen. Zij meenden dat ik verkeerd bezig was omdat ik allen een prijs opvroeg.

 

"Karel de Kachelkraker" heeft mij uitstekend geholpen met de levering van een kachel en een rookkanaal. Ook de nazorg was perfect.


1 Antwoord

Antwoord van Sfeervol Stoken

Misschien is het een idee om dit soort dingen rechtstreeks met een echt kachelbedrijf te doen ipv een internet bedrijf, dit is sowieso veel klantvriendelijker en kunt u veel sneller en gerichter geholpen worden.